Reklamace a vrácení zboží

Pokud se vyskytne na zboží jakákoliv vada, kontaktujte nás. Nabízíme záruční i pozáruční servis všech kočárků, které prodáváme.

Reklamační řád

  1. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách informovat prodávajícího nebo zboží bez prodlení odeslat k reklamaci.
  2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (např. vyplněním formuláře) . V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle spolu s reklamovaným zbožím (stačí jen vadné části, není potřeba posílat celý kočárek).
  3. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury nebo doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
  4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
 

Kontakt

Adresa pro zaslání reklamace: Milan Dvořák, Havlíčkova 1619, Přelouč 53501, tel.: 605 100 000, 
e-mail: kocarky@boombaby.cz

 

Vrácení zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej bez udání důvodu vrátit v zákonné lhůtě 14dnů - máte možnost využít i prodloužené doby až na 60dnů od převzetí zboží.

 

Důležité informace k reklamaci a vrácení zboží

> Zboží vracejte vyčištěné, vysušené a hygienicky nezávadné. Pokud zboží nebude splňovat  tyto zásady, jsme oprávnění odmítnout převzetí k reklamaci.
> Zásilku je nutné zabalit do pevného obalu.
> Reklamovaný produkt bude testován pouze na závadu, kterou kupující uvede v reklamačním formuláři.
> Jakmile přijmeme reklamované zboží, budeme vás informovat e-mailem.
> Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratším možném čase. Nejpozději v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.