Reklamace a vrácení zboží
Pokud se vyskytne na zboží jakákoliv vada, kontaktujte nás. Nabízíme záruční i pozáruční servis všech kočárků, které prodáváme.
Reklamační řád
- Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách informovat prodávajícího nebo zboží bez prodlení odeslat k reklamaci.
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (např. vyplněním formuláře) . V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle spolu s reklamovaným zbožím (stačí jen vadné části, není potřeba posílat celý kočárek).
- K reklamaci je nutné předložit kopii faktury nebo doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Kontakt
Adresa pro zaslání reklamace: Milan Dvořák, Havlíčkova 1619, Přelouč 53501, tel.: 605 100 000,
e-mail: kocarky@boombaby.cz
Vrácení zboží
Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej bez udání důvodu vrátit v zákonné lhůtě 14dnů - máte možnost využít i prodloužené doby až na 60dnů od převzetí zboží.
Důležité informace k reklamaci a vrácení zboží
> Zboží vracejte vyčištěné, vysušené a hygienicky nezávadné. Pokud zboží nebude splňovat tyto zásady, jsme oprávnění odmítnout převzetí k reklamaci.
> Zásilku je nutné zabalit do pevného obalu.
> Reklamovaný produkt bude testován pouze na závadu, kterou kupující uvede v reklamačním formuláři.
> Jakmile přijmeme reklamované zboží, budeme vás informovat e-mailem.
> Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratším možném čase. Nejpozději v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.