SERVIS A REKLAMACE KOČÁRKŮ
POZÁRUČNÍ SERVIS POSKYTUJEME POUZE NA KOČÁRKY U NÁS ZAKOUPENÉ – je potřeba doložit doklad o koupi nebo číslo objednávky
ZÁRUČNÍ SERVIS / REKLAMACE se řídí platnými zákony.
Reklamace je zahájena jejím podáním – emailovým oznámením nebo obdržením reklamace na naší adrese Havlíčkova 1619, 53501 Přelouč. Od podání běží lhůta 30dnů.
Můžete využít náš formulář. Po vyplnění jej přiložte k reklamovanému zboží.
Ke kladnému vyřízení reklamace je potřeba zaslat reklamované díly na naši adresu (nelze posuzovat nebo opravovat závady na základě popisu nebo fotografií v emailu). Není potřeba posílat všechny části kočárku, stačí jen reklamované, např. kolo.
Před podáním reklamace se vždy ubezpečte, že jsou řádně prováděny údržbové práce (pravidelné čištění, promazávání), které jsou uvedeny v návodu k použití. Ten je vždy součástí dodaného zboží.