Get Up to 40% OFF New-Season StylesMenWomen * Limited time only.

SERVIS A REKLAMACE KOČÁRKŮ

SERVIS A REKLAMACE KOČÁRKŮ

POZÁRUČNÍ SERVIS POSKYTUJEME POUZE NA KOČÁRKY U NÁS ZAKOUPENÉ – je potřeba doložit doklad o koupi nebo číslo objednávky

ZÁRUČNÍ SERVIS / REKLAMACE  se řídí platnými zákony.

Reklamace je zahájena jejím podáním – emailovým oznámením nebo obdržením reklamace na naší adrese Havlíčkova 1619, 53501 Přelouč. Od podání běží lhůta 30dnů.

Můžete využít náš formulář. Po vyplnění jej přiložte k reklamovanému zboží.

Ke kladnému vyřízení reklamace je potřeba zaslat reklamované díly na naši adresu (nelze posuzovat nebo opravovat závady na základě popisu nebo fotografií v emailu). Není potřeba posílat všechny části kočárku, stačí jen reklamované, např. kolo.

Před podáním reklamace se vždy ubezpečte, že jsou řádně prováděny údržbové práce (pravidelné čištění, promazávání), které jsou uvedeny v návodu k použití. Ten je vždy součástí dodaného zboží.

Reklamační řád